Zmrzlina na dovolené v tuzemsku jen s papírovým návlekem

Zmrzlina

Víte, co mají Češi mimo piva v létě nejraději? Správně, zmrzlinu. Kdo by si nedal skvělou točenou nebo nějakou domácí kopečkovou? Asi každý. Když se ke všemu přidá spousta různých stánků a prodejců, kteří disponují originálními recepturami dovezenými mnohdy z věhlasných zahraničních destinací, není co řešit. I u zmrzliny je ale třeba dbát na dostatečnou hygienu.

Kornoutky prostě milujeme

Asi nejvíce lidé tíhnou ke zmrzlině v kornoutku. Vždyť si mohou vychutnat nejen samotnou zmrzlinu, ale také křupavý kornoutek. Ten je navíc k dispozici ve spoustě variací. Češi standardně dokážou spotřebovat v průměru na hlavu 4 litry zmrzliny. Kornoutky se dnes prodávají jak standardně světle hnědé, tak i v černé nebo červené barvě. Alternativ je spousta. Myslet je ale třeba také na papírový obal kornoutku.

Zmrzliny

Zmrzliny: Zdroj obrázku Pixabay.com

Hygienický návlek nezbytností

Jednoznačně! Každý kornoutek musí být opatřen také papírovým návlekem. Spousta prodejců řeší tuto nutnost klasickým hygienickým ubrouskem. O efektivní záležitost se však zcela jistě nejedná.

Zmrzlina v ubrousku

Zmrzlina v ubrousku: Zdroj obrázku Pixabay.com

Zvýšený zájem o návleky

Je vcelku logický. Zaznamenala ho i česká firma TVIN CZ sídlící v Brandýse nad Labem. Spolupracuje konkrétně s výrobní firmou ROOTVIN. Svou podnikatelskou činnost započala tato firma již v roce 2008. Aktuálně zaznamenává 40% nárůst poptávky. Hovoří o tom generální ředitel této společnosti Lumír Kabelka. Aktuálně jsou k dispozici mimo jiné také designové návleky na kornoutky s potiskem. Volit lze firemní logo nebo cokoli jiného. Ostatně vidět to lze u mnoha prodejců, jako jsou třeba Prima zmrzlina, Zmrzlina z Opočna a jiné firmy.

Zmrzlina v návleku: Zdroj náhledového obrázku Pixabay.com

Radek Štěpán

Cestování mě baví. V mnohých lokalitách jsem už byl a rád se s vámi podělím o své zážitky.