Chata Prosiek – Liptovská Mara – Bešeňová

Kontakt na majitele
Chata Prosiek - Liptovská Mara - Bešeňová

Chata Prosiek – ubytování vodní nádrž Liptovská Mara – Aquapark Bešeňová a Tatralandia. Chata sa nachádza v malej obci Prosiek pod Chočským pohorím v príjemnom a tichom prostredí, okres Liptovský Mikuláš, v Žilinskom kraji. Vo vzdialenosti 100 m je vstup do prekrásnej Prosieckej a Kvačianskej doliny. Len vo vzdialenosti 7 km sa nachádzajú známe termálne kúpele Bešeňová a Aquapark Tatralandia. Vybavenie chaty: dve samostatné izby – dvojlôžková a trojlôžková, prístelok, kuchyňa s vybavením, WC, sprcha, altánok s posedením a grilom a možnosť parkovania. Stravu si môžu hostia pripraviť v kuchynke sami, prípadne môžu vo vzdialenosti do 3 km využit služby reštauračných zariadení Penziónu Villa Betula a Hotela Bobrovník-Jamajka. Chata je situovaná v krásnom prostredí Liptova a je obklopená Nízkymi a Západnými Tatrami. Liptov je kraj, kde příroda i člověk dokázali vytvořit mnoho atraktivních zajímavostí vhodných pro každého návštěvníka. Na poměrně malé ploše regionu Liptov je soustředěno množství zajímavosti: hory, vodní plochy, termální koupaliště, historické památky, lidová architektura, jeskyně jako i vzácné druhy fauny a flóry. Z Liptovského Mikuláše se dostanete do Prosieku cestou vedoucí kolem přehrady Liptovská Mara. U hotelu Jánošík ležícím vedle výjezdu z dálnice D1 se vydáte směrem na Liptovsky Trnovec a Aquapark „Tatralandia“. Od Trnovci po třech kilometrech se dostanete na křižovatku u Liptovské Sielnici. Vy pokračujte dále směrem na Bobrovník /Ružomberok/ a po dvou kilometrech se objeví odbočka na Prosiek. V případě, že jedete od Ružomberka odbočíte z dálnice D1 směrem na Bešeňovú a dále pokračujete na Liptovská Sielnica stále po hlavní silnici, až se dostanete na křižovatku pod obcí Prosiek. Na pomerne malej ploche regiónu Liptov je sústredených množstvo zaujímavosti: hory, vodné plochy, termálne kúpaliska, historické pamiatky, ľudová architektúra, jaskyne ako i vzácne druhy fauny a flóry. V lete možno v okolí navštíviť: Prosiecka dolina, Kvačianska dolina, Vysoké Tatry, Nízke Tatry, Chočské vrchy, Demänovská dolina, Žiarska dolina. V zime je možné lyžovanie v ski-areáloch: Ski Jasná, Park Snow Vysoké Tatry, Park Snow Donovaly, Ski Park Malinô Brdo, Dolinky – Žiar, Javorovica – Liptovský Ján, Opalisko – Závažná Poruba.